Lillyhammer

20120324-001030.jpg

20120324-001050.jpg

I dag har jeg sittet hele dagen og fargekorrigere filmen. Det er gøy! Deilig å få ordnet opp i hvitbalanser som har irritert meg i hele år 🙂

Og så har jeg sjekket inn på vandrerhjemmet. Det er kjempefint!:) og alle sier hei til hverandre i gangen. Det syns så klart jeg er veldig stas. Hehe!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Lillyhammer

  1. Det ser rett og slett ut som et pittepittelite hotellrom! Håper bad og slikt var ok også! 😀 Kom det noen i den andre sengen? Er vel gjerne ikke høysesong på Lillehammer, akkurat…?

    Gleder meg såååå veldig til å se filmen nå! 😀

Legg igjen en kommentar

