Innspurt

20120208-204138.jpg

Idag ser jeg ut som en liten skolejente, med blå jakke, rosa lue OG sekk! Hehe!

20120208-204149.jpg
Nå sitter jeg og ser på at filmen vår eksporteres. Så skal vi kjøre opp til Lillehammer, for i morgen tidlig er det screening.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Innspurt

  1. Å, så fin liten skolejente! ❤ Du er så søøøøt!
    Wehoo, spennende! Fortell hvordan det går, da! 😀

    Så forresten først i dag kommentarene du har lagt igjen på bloggen min. De har nemlig kommte i spamfilteret på mailen, og ikke blitt vist på bloggen før jeg har godkjent dem (noe jeg jo ikke har gjort siden jeg ikke har fått mailene, hehe). I morgen skal jeg blogge igjen, så føøøøøølg med! 😉

  2. Torill sier:

    God tuur! Og god screening 🙂

Legg igjen en kommentar

