Da var uken i gang gitt!

Og jeg som føler at det er torsdag. Helt innstilt på helg. Men det er jo en deilig følelse – så det er greit!

20120206-235620.jpg

I dag har jeg redigert (gøy!), trasket halve byen rundt fordi jeg ikke har busskort (digg!)(faktisk!), og vært på trening. I kveld har vi sett på Broen på NRK. Det er så psyckospennende!!!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Da var uken i gang gitt!

  1. Torill sier:

    Hehe! Du er morsom! Elsker vannflasken!

  2. Haha, jeg hadde også følelsen av at vi var kommet mye lengre i uken! Merkelig!

    Så utrolig søt du er ❤ ❤ Tror jeg må se Broen på nrk nettv, hvis den er til å anbefale? 😀 Og så må jeg se Lilyhammer! 😀

Legg igjen en kommentar

