Monday. Monday people.

20120130-233800.jpg

I dag har jeg gjort lure masterting. Lest ferig en bok, sett to dokumentarer og leid en haug med dokumentarer på biblioteket. Måtte krype til korset, og betale purringsgebyret som jeg har hatt på biblioteket i 5 år, haha, har unngått å låne bøker for å slippe å betale – men nå var det ingen annen mulighet :p

Så har jeg vært på tullins med Hallfrid som jeg jobbet med på TVNorge. Superkoselig 🙂

I kveld har jeg og Eirik ordnet og fikset. Jeg har montert den nye kommoden og vi har kjøpt skruer til å henge opp tven på soverommet og hyller i stuen. Deilig å få ordnet ting!

Nå har vi akkurat sett den nyeste episoden med Broen på NRK. Det er så sykt spennende!!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Monday. Monday people.

  1. Torill sier:

    Det var lure mandagsting, din skjønning!

Legg igjen en kommentar

