Flink student

Nå har jeg stått opp tidlig og sitter her med oppgaven min.

20120128-091733.jpg

20120128-091741.jpg

Hva er vel en bedre start på dagen enn kaffe i colorline-koppen?! Hehe! Jeg husker såå godt når jeg kjøpte den. Jeg og mamma var på jentetur til new castle med englandsbåten. Jeg syntes det var kjempekjekt å kikke i butikken ombord. Kjøpte en noddy-dukke til lille Ivarbror (husker mamma spurte om jeg var helt sikker på at jeg ville bruke alle pengene mine på det, men det ville jeg), og så kjøpte jeg koppen til meg selv. Hehe. 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Flink student

  1. Torill sier:

    Ja!! Husker så godt den turen! Husker du bølgene i badebassenget? Og knutekurset der du kunne flere knuter enn han som holdt kurset?? Hehe, det var speiderjenten sin det!

  2. Torill sier:

    Bildene dine er forresten utrolig kule. Du finner nye vinkler, slik at et bilde av en kopp helt nytt……

  3. Du er kjempeflink student! 😀 Det kommer til å bli en bra oppgave når du er så disiplinert i tillegg!

    Å, så søt søster du er! Ivar elsket jo Noddy… Og jeg husker veldig godt den dukken!

Legg igjen en kommentar

