Lørdag

20120128-235239.jpg

I dag jeg malt et strøk til på den nye kommoden og kjøpt knotter til den. Jeg tror den blir veldig fin 🙂

20120128-235252.jpg

Jeg, Ingeborg og Runa har bakt skillingsboller.

20120128-235302.jpg

Lørdagskos 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Lørdag

  1. Katrine sier:

    Så kjempekoselig å lese bloggen din Kristin! Perfekt å jobbe nattevakt å kunne ta seg tid til å surfe gjennom langt tilbake i tid 😉 Blir slike skippertak med meg siden jeg ikke er så flink å følge gjevnlig med.. Men utrolig gøyt å se bilder og lese småglimt fra hverdagen altså! Og for et pågangsmot når det kommer til både maling og montering og redigering av filmer og masteroppgave og skigåing og ja 😉 Du er så bra! Gleder meg SYYYKT til å komme på besøk!!! 🙂 Det skal bli en fryd!

  2. Enig med Katrine! 😀 Bortsett fra at jeg er innom daglig da, haha. 😀
    Så ut som en kjempefin dag, og det var jammen godt å se at du fikk selskap tilslutt! 😀

Legg igjen en kommentar

