Klippe klippe

20120126-234328.jpg

I dag har jeg vært på pilates på morgenen, og så har jeg klippet og klippet. Og klippet. Det er kjekt! 🙂 jeg bli bare mer og mer glad i karakterene våre jo mer jeg jobber med filmen.

20120126-234348.jpg

Så har jeg lekt micheleng-mann. Har malt nede i kjelleren, så da måtte jeg ta malerklærne UTENPÅ alle de varme klærne mine. Hoho. Glad jeg ikke møtte noen naboer.
20120126-234400.jpg

20120126-234410.jpg

Mitt lille prosjekt. Hehe.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Klippe klippe

  1. Haha, så fin micheleng! ❤ Og så flink du er å ha overskudd til forskjellige prosjekter – du er så effektiv! (Kjøper liksom ikke bare en kommode som du har tenkt å male, og så blir den stående i månedsvis uten at du får gjort det!)

    Og svalene ser syyykt fine ut. Elsker svaler! Hva skal du bruke dem til, mon tro?

  2. Torill sier:

    Hmm, nå er vi spent… Jeg elsker forresten din karakter. Og så er jeg enig i at det hadde sett litt rart ut med de kinnene hvis du hadde møtt noen nabo.

Legg igjen en kommentar

