Hipp håpp ostepåpp!

20120125-185500.jpg

I dag har vi startet redigeringen på skikkelig. Kjekt å komme i gang! Så nå har vi 7 dager med klipp før vi skal opp på Lillehammer og presentere førsteutkast av filmen. Hoho. Vi har litt av en jobb foran oss 🙂 men det er jo bare gøy da. Nå har vi fordelt karakterene mellom oss, så vi skal klippe hver vår historie. Og så må vi finne krysspunktene og sette det sammen etterpå.

20120125-185538.jpg

Ser dette kjent ut? Jai sover ikke, jai skrur!

20120125-185553.jpg

Dette skal bli en kommode. Fra IKEA så klart. Tror den blir kjempefin med noen strøk maling og nye knotter. Nå skal jeg pakke meg inn i de varmeste maleklærne jeg finner og ta turen ned i kjelleren for første strøk. Hvis dere aldri hører noe mer fra meg så er det trollet i kjelleren som har tatt meg. Ææ skummel bygård!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Hipp håpp ostepåpp!

  1. Dette blir spennende, travle tider! Håper jeg får se et glimt når jeg kommer til oslo i beg av Mars! Tjohei. Gleder meg til å se!

    Og så flink du er å se potensiale i ting! Tror kommoden blir superfin etter litt Kristin-magi. Håååååper du slipper unna trollet! 😉

Legg igjen en kommentar

