Ekspedisjon til Lillehammer

20120124-103023.jpg

I går kjørte vi opp på Lillehammer for å levere inn kamerautstyret. Vi er litt flere klasser enn vanlig i år, så vi må dele utstyret med noen andre grupper. Derfor blir det en del turer opp og ned mellom Lillehammer og Oslo. Men de snille foreldrene til kristin har lånt oss bil i hele år, så det går knirkefritt 🙂

20120124-103035.jpg

Nok utstyr å dra på for å si det sånn, hehe!

20120124-103050.jpg

Jeg hadde møte med master-veilederen min i går også. Det var veldig bra, nå er jeg klar til å skrive disposisjon av oppgaven. Høhø, det blir spennende;) jeg har jo aldri skrevet noen sånn stor oppgave før. Jaja, veilederen min sa ihvertfall at han trodde det ble interessant og at han gledet seg til å lese sluttresultatet, så det er bra 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Ekspedisjon til Lillehammer

  1. Torill sier:

    Så flink du er til å fortelle med bilder!

  2. Id sier:

    Å, no fekk du meg nesten til å savne Lillehammer! Føla den kamerabagen er min liksom :p

Legg igjen en kommentar

