Fin fredag

20120120-180443.jpg

I dag hadde vi fri fra filmen, og jeg har brukt dagen på Masteroppgaven. Jeg har vært veldig flink å lese en halv bok (høhø, mer skummet den egentlig). Det er en bok om intervjuteknikk for journalister, så jeg skal bare plukke ut de bitene som er relevant for fotografer. Igrunnen ganske kjekt 🙂

20120120-180629.jpg

Og så har jeg og Trini vært på tullins og spist lunch. Koselig!

20120120-180327.jpg

20120120-180424.jpg
Jeg stakk innom Fretex på vei hjem. Se dette koselige bildet! I love it… Men jeg tviler på at jeg hadde fått henge det opp hjemme, hehe!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Fin fredag

  1. Cecilie Maria sier:

    Jeg eeeelsker bloggen din! 😀
    En fin fredag du har hatt! Søte Trine. Og søte hestebildet! Det hadde vært perfekt i en litt lun stil. Men er enig i at Eirik ville protestert… Hehe.
    Og så har du på den «nye» jakken din! (Jeg lover – neste år skal du ikke få NOE brukt til jul eller bursdag! Haha!) 😛

  2. Torill sier:

    Jammen Cecilie, det er jo så kjekt å få noe brukt som man ønsker seg 🙂

    Ser veldig koselig ut. Og jeg blir inspirert av å se det fine bokbildet!

Legg igjen en kommentar

