Verdens diggeste dag

Jeg elsker å være tilbake i hverdagen. Nå blir det ordnings på ting 🙂

20120110-220335.jpg

20120110-220413.jpg

Jeg er så fornøyd med det nye kontorhjørnet mitt! Det ble faktisk enda koseligere i stuen med skrivebord. Og så har jeg kjøpt meg en master-perm, som jeg putter lure ting inni og så lager jeg pene overskrifter og tegninger. Jeg ble nok skadet i samfunnsfagen i 8.klasse, hvor vi fikk karakter etter hvor pene border og overskrifter vi lagde i kladdeboken (fakta!!). En konstruktiv dag med andre ord.

20120110-220643.jpg

Treningsrutinen er på plass igjen og i dag har jeg vært på yoga.

20120110-220703.jpg

Og dagens sentimentale øyeblikk…

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Verdens diggeste dag

  1. Torill sier:

    Gøye overskrifter og moro til arbeidet kan ikke overvurderes!! Gleder meg kjempe til å innrede nytt kontor (som jeg håper jeg får). Skal ha et tre i hjørnet og henge fine ting på det. Og en malebok og fargestifter. Og en drage å leke med. Og puter og pledd og en god stol 🙂 Må bare få kontoret først.

  2. Tror den permen kommer til å bli veldig fin! 😀 Du er en reser med fargestiftene!

    Og stakkars peppekakehuset… 😦 Jaja, vi kan begynne å glede oss til neste jul!

Legg igjen en kommentar

