Helg hurra!


Hipp hurra, jeg elsker fredag!! 🙂 Det er så rart at jeg kan våkne med en så deilig følelse bare fordi det er en bestemt ukedag. Men det gjør jeg. Fredag = idol, vin, snop, avslapping og gode venner!


Det har vært en grå dag i oslo i dag. Skikkelig ruskete og regnfullt. Brrrr! Men jeg liker høst 🙂


Neglelakk-shopping, tjohoo! 🙂



Og så har jeg vært på Fretex shopping. Fant en fin veske til 99 kr og tre små bilder som jeg syns var veldig søte. Og så kjøpte jeg to bukser. Steike, jeg har egentlig kjøpt ganske mye i dag. Hehe!



Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Helg hurra!

  1. Cecilie Maria sier:

    Nei og nei for noen søte bilder! I love them! 😀 Og så fin veske – det er gøy med Fretex! Enda en ting å gjøre på når jeg kommer til Oslo… 😉 Fant du bukser på Fretex, altså? Ikke verst!

  2. Torill sier:

    Så fine bilder! Altså de du har tatt, ikke de du har kjøpt… men de var fine de også! Skjønner godt at du kjøpte dem, for de ligner helt på noen du hadde da du var liten 🙂

    Den vesken var utrolig fin. Fretex er kult!!

  3. Torill sier:

    Så fin farge på sjalet ditt i første bildet!

Legg igjen en kommentar

