Kald høstdag i Oslo!


Jeg har vært litt småsyk de siste dagene, så idag hadde jeg planer om å bare slappe av (på den NYE sofaen, huhu). Men jeg blir alltid helt sprø av å være inne uten å gjøre noe, så jeg gikk en liten tur i parken og tok bilder i det deilige, kalde høstværet. Første gangen denne høsten jeg har blitt iskald enda jeg hadde på boblejakke. Jeg elsker det! Kald høst er fantastisk. Og lå is på bekken som renner gjennom parken på St. Hanshaugen.

Men nå skal jeg være flink å slappe av resten av dagen, og bli fortfort frisk!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Kald høstdag i Oslo!

  1. Katrine sier:

    Så utolig gøyt å se og lese på bloggen din Kristin! Skjønner ikke hvorfor jeg ikke gjør det oftere! …jo …det har nok noe med elendig hukomelse å gjøre…klarer ikke huske på at det går ann å gjøre slike ting… 😉 Men så gøyt når jeg først kommer på det! Sykt fine høstbilder du har tatt! Stemning! Tror virkelig en slik tur ut gjør underverker for helsen jeg altså! Kjempe kjekt å se bilder fra leiligheten også! Så utrolig flink du er å få det hjemmekoslig og fint! Jeg beundrer deg! Og så flott med ny sofa! Gratulerer! Gleder meg masse til jeg får muligheten til å komme på besøk en gang 🙂
    Katrine 🙂 🙂

  2. Å, så fine bilder! Du er så flink!

  3. Torill sier:

    Vakkert, vakkert! Jeg også elsker kald høst.

Legg igjen en kommentar

