Hola Señiorita!


Her er en meget fornøyd fotograf tilbake til der hun tok sitt aller første bilde! Jeg husker det SÅ godt. Jeg ville ta bilde av blomsterbuen. Pappa sa at jeg bare måtte ta et bilde for vi måtte spare på filmen. Og når vi kom hjem sa mamma at mitt bilde var det fineste og at jeg var flink. Jeg tror jeg var fem eller seks år. Stas.


Idyll i Puerto Mogan. Jeg tror det er det vakreste og mest romantiske stedet jeg har vært. Og det ENDA jeg ikke var der med kjæresten min, men på jobb. DA er det fint da!


Et stk kald undervannsfotograf. Brrrrrrrr….


GoProkamera montert på bilen gjennom svingene i fjellet. Hu hei hvor det går!


Og sist men ikke minst, kanskje det beste bilde fra turen. Grusomt kleint og pinlig. JA, vi fikk se bildet begge to da vi våknet, og NEI, vi kjenner hverandre ikke. Ps: konen satt på andre siden av midtgangen.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

5 svar til Hola Señiorita!

  1. Ser ut som en fin tur, det må vel være viktig for en fotograf å vende tilbake til der karrieren og interessen startet 😉 Bra du koser deg på jobb.. Stakkars konen da, utkonkurert av en ukjent blondie på flyet… Jeg fikk foresten skjerm til goprokameraet mitt i dag… Skal bli mye mer annevennelig kamera no gitt.. Har vert ganske irriterende å ikke kunne se hva jeg filmer og tar bilder av og heller ikke kunne se før etterpå om det ble bra eller ikke…

  2. tullebull sier:

    Sant!! 🙂 Jeg filmet uten skjerm på gopro kamera da jeg var i tyrkia. Da får man jo ikke sett noe før etterpå. Kjedelig!! Hvor mye kostet goproen din? Og har du undervannshus?

  3. Katrine sier:

    Hahaha! Fantastisk morsomt siste bilde her! Jeg hadde blitt så syyykt flau! Bra du er så tøff som du er Kristin!
    Heldige deg som har fått vært i varmere strøk igjen! Jeg føler knapt jeg har sett snurten av solen denne sommeren – og nå er det skikkelig høstbergensvær her hjemme.. Men godt å se at fineværet finnes der ute i den store verden 😉

  4. Cecilie Maria sier:

    Å, så koselige bilder! Du er så søøøt! Og Puerto Mogan er fantastisk. Det var dit vi hadde tenkt å ta dere med på sydentur, etter at vi likte det så godt når vi var der en uke med farmor og farfar, men så ble det ikke noe av. Er SÅ koselig der! Og jeg elsker jo steder jeg har vært som liten i tilleg, hihi. Jeg husker blomsterbildet du tok da du var liten ❤ Vi får reise dit

    Brr, du er jo helt blå på leppene, jo!

    Hahahahaaaaaaa! Beste latteren på lenge. Så sykt morsomt! Og så morsomt at de viste bildet til dere begge etterpå. Jeg dør!

  5. Torill sier:

    Hoho! Tipper de har kost seg når de tok bildet!! De ser forresten passe trøtte ut de på seteraden bak også…

Legg igjen en kommentar

