Malemester klattiklatt

De siste ukene har jeg gått under kallenavnet «malemester klattiklatt» og gjort mitt beste for å lage bjutifull dekorasjon til leiligheten, hehe! Vi har jo ikke råd til å kjøpe dyr kunst, så da måtte jeg ta saken i egne hender. Høhø.

Jeg malte to lilla bilder til soverommet og tre blågrønne til stuen.Det blågrønne malte jeg først med hvitt, men det ble så stygt at det var helt sørgelig. Heldigvis gikk det ann å kamuflere det med mørkere maling.Og så har jeg prøvd meg på decopage. Det er kjempegøy! Man tar en serviett eller papir med fint mønster, og så limer man det på den tingen man vil dekorere, og så blir det fint. Enkelt og greit. I dag har jeg limt muffinsdekorasjon på en gammal ødelagt bilderamme jeg hadde. Jeg pusset den ned, malte den hvit og så klistret jeg på muffinsene jeg hadde klippet ut. Blei ganske fint om jeg skal si det sjøl. Men tviler på jeg får lov å henge den opp i leiligheten, aaaaalt for søt og jentete. Hehe!

Og så har jeg malt hyllen jeg fikk av morfar i en ny farge. Først malte jeg den lyseblå, men det ble litt for baby-aktig. Så nå har jeg malt den i en skikkelig knæsj-turkisblå farge. Passet mye bedre på kjøkkenet nå!

Og så har jeg malt kjøkkenbordet i hvit høyglans. Ble veldig fint, og mye enklere å rengjøre.

Peace out fra malermestern.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Malemester klattiklatt

  1. Torill sier:

    Hohoh, klattiklatt! Stilig! Nå kommer jeg snart og) sjekker ut in real life… 🙂

  2. For en flink Malermester Klattiklatt! Ser veldig stilig ut! Og så gøy å ha laget det selv… Jeg er imponert!

    Den tallerkenhyllen er verdens fineste… Ble skikkelig fin den også – kledde å bli litt mørkere – passet veldig fint inn i dere stil.

  3. Lillebror sier:

    Stilig 🙂 så flink du er, men skakke du henge opp noen kule selvfotograferte bilder også…?

Legg igjen en kommentar

