Good morning Ossshlåw!

Her sitter jeg og drikker kaffe og nerder på pcen min. Skal snart ut på opptak. I dag skal vi til Horten faktisk. Gleder meg!

Se så fin hyllen fra morfar har blitt. Jeg satte den sammen i går. Er superfornøyd! Nå må jeg bare får hengt den opp på veggen. Hvis jeg rekker det så har jeg tenkt å dra på Jysk etter opptak i morgen (vi skal til Tønsberg), for der har de en fiiin stige-hylle på salg.

Den har jeg tenkt å ha i «peise»-kroken for der er det murvegg så det er ikke så lett å henge noe på veggen, og så syns jeg den kroken er litt ukoselig, så jeg tror den stigen vil gjøre seg godt 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Good morning Ossshlåw!

  1. Cecilie Maria sier:

    Ja – hyllen ble veldig fin! Godt jobbet!

    Og så bra du fant en slik stige! Det var jo akkurat en slik en vi snakket om! 😀

  2. Cecilie Maria sier:

    (Hey, eg hengar på kjøleskapet, jo! Wehii!)

  3. Katrine Ludvigsen sier:

    Hei og hopp Kristin!
    Så kjempekoselig å få se hvordan du har det! Var jo jammen på tide at jeg fikk sullet meg innom her på bloggen din! …jeg er en sumlepave! Får kjempelyst å komme å besøke deg!!! Både på lillehammer – ser jo bare SÅ idyllisk ut med all den fine snøen!! og til Ossshlåw – må være superartig å skulle fikse til en hel leilighet slik man vil – men ser at jeg tror jeg aldri hadde klart å bestemme meg for hvordan jeg ville hatt det heller…utfordringer i livet! 😉
    Jeg har lagt paddeflat med influensa i to uker nå – men begynner å komme meg på bena igjen nå – det var jo jammen på tide spør du meg! Uff! For en sløsing av uker dette har vært!
    …jeg er vel ikke helt inne i dette bloggopplegget…vet ikke om det er normalt å skrive slike lange avhandlinger til komentar…hehe! Men men!Savner deg jo sånn! Og jeg gleder meg syyykt til vår neste tur i sommer!!! – MÅ bare få fri…!
    Vi snakkes kjære deg!

Legg igjen en kommentar

