Eg e så syyyykt sprek!

Jeg sto opp kl halv ni i dag tidlig og dro på trening. Herlighet. Da var jeg ganske fornøyd med meg selv om jeg får si det selv. Hehe!

Og så var det så fin morgenstemning på vei ned til treningen.

Lillehammer ligger på skyggesiden av dalen om morgenen, og det er så fint å se morgensolen som skinner på gårdene i fjellsiden på andre siden 🙂

SÅ masse snø har vi 🙂 Eg elskar det!

Se! Er det ikke fantastisk?

Har vært på skolen i dag og redigert (dette er den søte inngangen til skolen min). Jeg merker jeg er veldig Lillehammer-vennlig i dag… Hehe!

Så har jeg bommet på busstidene i dag. Så jeg måtte gå hjem fra skolen. Det er laaaangt. Hehe! Men nå skal jeg spise lasagne. Namnam!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

5 svar til Eg e så syyyykt sprek!

  1. Cecilie Maria sier:

    Din sprekulf! Ikke verst! Mye gåing og trening på deg i dag! Og IKKE MINST facetime-prat! Fantastisk!

    Jeg gleder meg til å komme til Lillehammer nå, merker jeg. For der er det både sol, snø og storesøster. 😀

    (Jeg har akkurat tatt armhevinger og øvd meg på å stå på hodet. Herlig aktivitet på en lørdagskveld, eller hva?)

  2. theabhk :-D sier:

    så sprek du er, kristin! 😀
    likte bildene! fikk skikkelig lyst til å gå ut å ta bilder nå, hehe

  3. Cecilie sier:

    Det ser ut som om hun jenten på nederste bildet danser på papirene utenfor skjermen :-))

  4. Torill sier:

    Kommentaren over var fra Torill…

  5. kiwiida sier:

    så fint dansebilde! gleda meg til å sjå filmen!

Legg igjen en kommentar

