Torsdag :)

I dag har jeg vært på cafe med 75% av jentene i klassen. Altså Ingeborg og Nanna.

Altså, jeg må si jeg syns det er ganske fantastisk at Nikkers (altså cafeen) lager sånne vaffler!

Så har jeg sittet og redigert fra tre til elleve. Er liksom så vanskelig å gi seg når man først har kommet igang. Har gjort maaaaaaasse i dag 🙂

Kom akkurat inn døren fra dette spøkelsesaktige måneskinnet. Huuuhuuuuuu….!!! Syns alltid det er måneskinn her oppe jeg. Alltid fint vær. Bare litt kaldt.  😉 Nå skal jeg se en liten episode på tv. Gjett hva. Den beste tvserien i hele verden. Ingen over og ingen ved siden. Home and away forever!

Må si jeg er litt stolt over meg selv nå. Jeg har faktisk blogget tre dager på rad. Steike!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Torsdag :)

  1. Cecilie Maria sier:

    Imponeeeeert over bloggingen her, ja! Wehoo! Så kjekt!

    Det der så ut som et koslig kafébesøk – også de vaflene, da… Der må vi gå og spise når jeg kommer på besøk om et par uker! (IKKE lenge til, hurra!)

  2. tullebull sier:

    Hurra hurra hurra, gleder meg sånn til besøk! 🙂

Legg igjen en kommentar

