En tilståelse

Nå er det snart juleferie, ååå jeg gleder meg 🙂 Har siste uken på skolen nå, men det er bare koselig. Vi bare klipper, og det er ganske så avslappende.

«Klippe, klippe, klippe, klippe, klippe, klippe, klippe, klippe, klippe, klippe, klippe, klippe, klippe, klippe, klippe, klippe, klipp! Nå må vi klippe! Klipp! Klipp!»

Det er så fin julestemning her nå! Tenk jeg som egentlig hater Lillehammer, bare at jeg ikke hater Lillehammer lenger likevel, synes det er SÅÅ fint her om julen. Nå syns jeg bare det er helt fantastisk koselig her. Men jeg må innrømme at jeg blei litt sjarmert i fjor også, når jeg ruslet bortover storgata og snøen lavet ned, og det sto en gammel dame og solgte brente mandler i en bod, mens Frelsesarmeen delte ut kaffe de kokte på bål og spilte julemusikk. Og jaggu meg kom det ikke en fjording kjørende med slede også!

Og i dag når vi kom på skolen så gikk Filmskolen luciatog og delte ut lussekatter, og så fikk vi pepperkaker og gløgg og sang julesanger mens presten tente adventslys.

Jeg tilstår: Det er fint her!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til En tilståelse

  1. Cecilie sier:

    Reneste juleidyllen, jo! Så utrolig koslig det høres ut! Og så utrolig bra at du liker deg så godt der nå 🙂 Mange gode ting, det!

    Gleder meg masse, masse til du kommer hjem, og det er bare 6 dager til! Iiik! >Hurra hurra! Jeg er SÅ klare for søsterkos!

Legg igjen en kommentar

