En tirsdag som føles som en mandag

Mandag var en fin dag. Men denne tirsdagen føles som en dårlig mandag. Jeg er lei av å studere, og være blakk, og ikke ha noen jobb, og reise opp og ned til Lillhammer hele tiden. Jeg tror jeg skal bli kassadame. Eller noe. Jeg tror forresten kanskje det er en kjekk jobb å stå i skranken på et treningssenter. Da kan man gå rundt i sporty klær og se sprek ut, og smile til folk. Det tror jeg jeg hadde likt.

Men – det er ihvertfall fin høst ute! Og jeg har vært flink å trene. Og støvsuge hele huset. Nå skal jeg pakke meg inn i dynen min for å bli varm og se på Greys Anatomy. Nok sutring for en dag.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til En tirsdag som føles som en mandag

  1. Cecilie Maria sier:

    Det var et supervakkert bilde! Jeg elsker høsten…

    Usj, kjedelig å være så umotivert! Vi satser på at det går over og at du slipper å bli kassadame! Selvom jeg er enig i at det sikkert er ok å stå i skranken på treningssenteret 😀 Og så får man sikkert trene gratis! WehuU!

    Håper dagen i dag blir myyyye bedre!

Legg igjen en kommentar

