Mandag morgen

Tro det eller ei, dette er faktisk en bra mandagsmorgen! 🙂 Jeg har sovet lenge, drukket kaffe og sett i den fine fotoboken min. I dag er første opptaksdag for dokumentaren vår og jeg gleder meg. Blir bra å komme igang!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Mandag morgen

  1. Cecilie Maria sier:

    Hurra for fine mandagsmorgener! Her pøser regnet ned, og Stella og jeg koser oss i sofaen 😉

  2. iD. sier:

    ka e den fine fotoboka di?

  3. tullebull sier:

    Den fine fotoboken min kjøpte jeg i «The travelbookshop» i Notting Hill i sommer. Den inneholder bidragene til en reisefotokonkurranse, med deltagere fra hele verden. Sånn at jeg kan drømme meg bort når jeg sitter i kulden på lillehammer og har reisefeber. Hehe!

Legg igjen en kommentar

