Mandag altså. Aiai.

Jeg hater rett og slett mandagsmorgener. Å finne motivasjon til å stå opp og gå på skolen kl syv når det er iskaldt på rommet (det var minusgrader på natten i forrige uke – ææ!) og vitenskapsteori i vente… ikke lett!  Men jaggu meg så ble det en fin dag i dag også. Sånn som det alltid blir når man først har kommet seg ut av sengen.

Fotoworkshoppen vi skulle ha denne uken ble avlyst fordi konen til fotografen hadde knukket foten. Hehe. Det var jo litt kjedelig kan man si. Men vi var ihvertfall ferdig tidlig og jeg har brukt dagen på å lese om nerdete fototing på internett. Jeg skal seriøst bli nerd azz. Seriøst. Og så skal jeg bli kjempe sterk. Seriøst. Azz. Derfor har jeg vært på aerobic og pilates i ettermiddag.

Jeg så desverre ikke sånn ut:

Men sånn:

Eller kanskje jeg ikke så ut som en mann. Men jeg var ihvertfall like sliten. Og siden jeg skal bli nerd, seriøst, så har jeg sett en dokumentar i kveld etter jeg kom hjem fra trening. En kjempe bra dokumentar! Jeg ble så inspirert at jeg fikk lyst å gå ut og filme med en eneste gang. Eller nesten med en eneste gang. Kanskje i morgen. Eller neste uke. Jeg er jo dausliten etter treningen. Anbefaler den veldig! 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Mandag altså. Aiai.

  1. Cecilie Maria sier:

    Hoho, du ER jo nerd allerede! 😛 Tihi. Neeeida. Men sterk, DET er du!

Legg igjen en kommentar

