FulleFotoBull

Når jeg trasker hjem fra byn pleier jeg alltid å bli veldig fascinert av lys og gater, og bruke dobbelt så lang tid på å komme meg hjem fordi jeg driver og tar bilder.

En sommernatt i Oslo.

Også en sommernatt i Oslo.

Aiai. OGSÅ en sommernatt i Oslo. Hehe.

En så våt sommernatt i Lillehammer at det nesten var en høstnatt.

Skål!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til FulleFotoBull

  1. Lillebror sier:

    kjempefine nattbilder storesøster =)

  2. Cecilie Maria sier:

    Har de LYSKRYSS i Lillehammer??? *shocked*

    Jeg likte kjempegodt bilde 2! 🙂 Du er så søt og flink!

Legg igjen en kommentar

