Jeg ønsker meg!

De er så syyykt kule! 🙂 Trine har de, og i dag så jeg en mann med de. Han kom dundrene nedover en bratt bakke i rullestol. Så jeg fikk ikke spurt han hvor han hadde kjøpt de. Sukk :p

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Jeg ønsker meg!

  1. Oi. Der er de, ja. Så SYKT kule! Jeg håper du får tak i dem!!

  2. trine sier:

    kjære vene! du kan jo bare spørre meg! 😉 de har de i maaaaaaange butikker! Soul service og Anton Sport f.eks. og de ekke noe dyre! 🙂

    du har råd til treningsko også! 🙂

Legg igjen en kommentar

