Back in town

Nå er jeg tilbake i Oslo. Merker jeg ELSKER det 🙂 Og nå har jeg meldt meg inn i treningssenter rett borti gaten også, så nå skal jeg slutte å være sur, og bare være sprek. Hærlig! Jeg skal bli nesten like sterk som mannen på bildet under. Men bare nesten.

Og så gleder jeg meg til å kjøpe nye treningssko, for de jeg har har mistet sålen under -begge to. Hehe. Så jeg skal nok heller kjøpe det enn å kjøpe converse, selv om converse er mye gøyere.

I dag har jeg trent, vakset hele leiligheten, pantet 10.000 flasker (og fått råd til ny shampo, stas!), og hatt besøk av Trine. Vi har sett på pinlige filmer fra vi var liten. Hoh, vi var fjortis.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Back in town

  1. Å, jeg vil besøøøøke deg! 😀

    Er det det senteret til Eirik du er blitt medlem på? Du komme til å bli råsprek, jo! 😀

    Nå har jeg fått time til kroppsanalyse i morgen kl.0900. Iiik! Gruer meg!

    Hvordan gikk det med knekkebrødene?

  2. Så flink du er! ❤ Well done! Og så kjekt det blir nå som dere kan dra på trening sammen… Dere kommer til å bli DET superparet! 😉

    Miss yoooou! ❤

Legg igjen en kommentar

