Hurra for 17 mai!

Vi feiret 17.mai i Oslo. Først frokost hos Eirik sin kompis (fantaaaastisk koldtbord, namnam!) og så dro vi til byn for å vinke til kongen. Men da hadde kongen og hele 17maitoget gitt seg allerede. Hehe. Så da spiste vi is, pølse og drakk øl i solen i stede 🙂 Herlig!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

5 svar til Hurra for 17 mai!

  1. Å, hurra for verdens fineste par også!!! 😀

  2. Elisabeth sier:

    så fine dere er!!! 🙂 jeg lurer på når vi skal få feire noe sammen i fanabunadene våre jeg! 🙂

  3. tullebull sier:

    Det gleder jeg meg til! Kanskje et bryllup? 🙂 Eller neste 17mai! Snart kommer jeg til Bergen. Tjoooho!

  4. Torill sier:

    Det er Kristin sin det! Høres ut som en kjempekoselig 17.mai!

  5. Paps sier:

    Sååå vakker du er med bunad!!!

Legg igjen en kommentar

