Lufttrykk er stas.

I dag har vi hatt elektro akustikk. Så hvis du lurer på hva dette er, er det bare å spørre meg:

Det er lydbølger. Eller rettere sagt luft i bevegelse, altså lufttrykk. Molekyler som blir skjøvet frem og tilbake. Herlighet, jeg kan lure ting. Og flink som jeg er har jeg også vært på styrketime på Elixia i dag. Jeg legger ved dette bilde for illustrere hvor akrobatisk jeg er:

Det skal legges til at jeg hadde en eller kanskje to flere alkohyler innabors da dette bildet ble tatt.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

5 svar til Lufttrykk er stas.

  1. Torill sier:

    Det store spørsmålet er jo hvilket lufttrykk du skapte da du gikk opp i håndstående??

  2. Trine sier:

    Kristin! Du laget hull i veggen! FYY! siste hang jeg drar deg med på narsh! =)

  3. Trine sier:

    PS: jeg er imponert over at genseren sitter som støpt! =)

  4. Se på hun, du! 😀 Not bad! 😀 Veldig sterk og akrobatisk!

  5. kiwiida sier:

    hehe. eg og lura på ka lufttrykk du lagde her? :p

Legg igjen en kommentar

