Back to L-town


Toget suser forbi islagte vann på vei oppover til Lillehammer. Hehe, det ville vel vært litt naivt å tro at isen hadde smeltet her oppe – selv etter soling på terassen i Bergen i ferien. Men da blir boblejakken min en enda bedre investering. FLOTT!

Jeg liker forresten veldig godt å kjøre tog. Før jul hadde jeg som regel at jeg måtte lese pensum på toget og med tur-retur Oslo hver uke, så ble jeg ganske smart! Men etter at jeg fikk ipodvidunderet mitt til bursdagen av Eirik så har det bare gått en vei…

Ååå jeg har hatt verdens beste påskeferie med den søte familien min og verdens beste venner:

En god mix av høy partyfaktor og særdeles sporty vandring over viddene.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Back to L-town

  1. Saaaaavner deg her hjemme! Buhu! 😦

    Gleder meg til neste gang du kommer hjem! 😀

  2. Trine sier:

    Haha! flotte bilder duuuuh!

    Lurer forresten på om du er støl – SORRY!! har gangsperr etter RS oppvisningen på lørdag?? =)

Legg igjen en kommentar

