Jeg liker ferie!

Jeg startet dagen med en kajakktur sammen med pappa. Det er så fint å padle… Helt nedtil sjøen og uten motordur. Jeg fikk veldig lyst å dykke. Snart er det sommer, tjooho!

Så har jeg vært en tur i byn på cafe med Pernille. Kjempekoselig!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Jeg liker ferie!

  1. Verdens søteste padler – garantert! 😀

  2. thea :D sier:

    hei! 🙂
    jeg skrev i innlegget under der du var på byen e-mailen min. men kan jo skrive den her og, selvfølgelig. trampelampe1@hotmail.com

  3. tullebull sier:

    supert, takk! 🙂

Legg igjen en kommentar

