Det er kaldt her!

Ida lurte på om jeg skulle ut. Men nei. Hehe.

Denne uken holder vi på med Amandus. I morgen er det innspilling… Jeg er tilbringer, så jobben min er å sørge for at artister og prisutdelere kommer seg fra garderoben til scenen til rett tid. Jeg som er så god på å passe klokken. Hoho.

Om to dager er det påskeferie!!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Det er kaldt her!

  1. Haha, du ligner jo på meg som satt under dynene din med hette og skjerf på! 😀 Det ER litt kaldt i det huset der, ja! 😀

    Jeg gleder meg veeeldig til du kommer hjem!

  2. iD. sier:

    pufF! det er ikkje kaldt i huset, det berre at ingen tør å fyre :p
    og tullebull har jo ingen ovn på rommet sitt. mitt rom derimot, der er det trope! du burde henge der kristin! eller fyre i stua! tsssh.

Legg igjen en kommentar

