I ♥ Oslo

Jeg har hatt besøk av Ceci på Lillehammer i to dager. Superkoselig. Vi har sett film og hengt på kjøpesenteret (kule som vi er), bakt rundstykker og malt påskeegg. Egentlig skulle vi sparke, men det glemte vi. Fort gjort! I går fant vi ut av vi skulle ta en tur til Oslo fordi jeg fikk fri fra skolen på torsdag og fredag. Sykt deilig å være tilbake i verdens beste Oslo.

Så nå har jeg og ceci vært i ca alle butikkene i oslo, og jeg har shoppet opp alle pengene mine. Jeg har funnet meg de to fineste jakkene jeg har sett. (Har ønsket meg en militærinspirert jakke, og nå har jeg funnet en som er finere enn alle jakkene jeg har sett i costume og elle og sånt. Eg e fornøyd!)

Vips så var studielånet borte. Men jeg er ikke så trist som jeg ser ut som for nå har jeg masse fine vårklær! Tjoohoo!

Og vi har selvfølgelig drukket ganske mange kopper kaffe. Jeg er forelsket i den nye 50mm linsen min. Aaaah, den er herlig. Så nå tar jeg bare bilder med defokus bak. All the time. Snart skal jeg slutte med det igjen – lover!

Har ikke jeg en jæla fin søster? 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til I ♥ Oslo

  1. GÅ kor fine vi e, ja! 😀 Har vært SÅ kjekt å være med deg! Jeg savner både deg og Oslo allerede, jeg. Mest deg, såklart! 😀

  2. Torill sier:

    Jo! Og kul linse, det er sikkert! Likte kaffekoppen.

  3. iD. sier:

    dåke e fin begge to syns no eg!

Legg igjen en kommentar

