På an igjen…

I dag var det rett på ny produksjon. Vi skal lage storskjermproduksjon for WorldCup i alpint i Kvitfjell.  Gøy det, selv om det hadde vært deilig med en dag fri etter ukatv 😉 Men – solen skinner og det er skikkelig påskestemning på Lillehammer, så skal ikke klage!

I dag når jeg gikk gjennom storgata kom det en mann kjørende på ski bak en elektrisk rullestol. En liten gutt i rullestol og en voksen mann på ski bak. Og spark er jo det mest naturlige i verden, selv om jeg synes det er ganske sært og fryktelig søtt. Jeg tenker Barna i bakkebygrenda! En dag jeg sto og ventet på bussen kom det en kar kjørende på snøskuter på bilveien. Var riktig nok mye snø da, men heeello lizzzzm. Lillehamringer. En lang digresjon.

Her har jeg vært i dag…

… og brukt mesteparten av tiden på å trekke i den blå tråden. Stas.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til På an igjen…

  1. Åh, det ser riktig koslig ut i Storgata! Jeg gleder meg til å besøke deg og kanskje prøve å kjøre spark? Da må du få dratt den ut av kjelleren! 😀

    Hoho, morsomt med den lille personen innenfor nettingen 😛

  2. thea :D sier:

    å! vi har vært på akkurat samme sted i Lillehammer 😀 og gått helt opp på toppen i sommer:-)

  3. lillebror sier:

    høres gøy ut å dra i den blå tråden! hehe, kordan gikk ukatv? nå er det ikke så lenge til vi skal på skitur sammen! glad i deg!

Legg igjen en kommentar

