Tirsdag. Nothing more, nothing less.

I dag har jeg først vært på skolen på møte med arrangørene av World Cup i Kvitfjell. Vi skal dit og lage storskjermproduksjon om 3 uker. Det blir nok gøy 🙂 Med monsterstøvlene mine kan jeg jo nesten ikke bli kald uanset – så da blir det nok en fin produksjon! Hehe! Så har jeg vært på jobb. Har blitt mye jobbing den siste månden. Det er helt supert. Trenger pengene og synes det er kjempe gøy, så det er fin kombinasjon.

Så i dette mørke rommet har jeg altså tilbragt kvelden og klippet brann- og mobbesaker.

Nå drikker jeg te fra verdens kuleste tekopp (den har kameraer på seg!), og prøver å få varmen. Er så kaldt i leiligheten!

På tide å krype under dynen og se på enda en episode med super-anna. Selv om jeg drømmer skumle drømmer om mordere, når jeg ser på krim rett før jeg legger meg. Hehe.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Tirsdag. Nothing more, nothing less.

  1. Å, for en fin kopp! Hvor har du fått/funnet den? Peeerfect for you! Også så kjekt at du får jobbe mye… Er det slik at de ringer deg samme dag, eller «booker» de deg litt i forveien? Flinke du!

    Jeg gleder meg til å se Anna Pihl på nytt 🙂 Favoritt! 😀

  2. PS: Det eeeeer så gøy at du blogger ofte for tiden! 😀

  3. Torill sier:

    Ja, kjempegøy å komme inn og finne nye bilder fra deg! Er så glad i deg, skatten!

Legg igjen en kommentar

