Tilbake til Lillehammer

I dag har jeg sittet på toget og grublet på hva jeg skal gjøre med jobb og utdannelse. Hvorfor er det så vanskelig å velge? Hm. Da hadde jeg ihvertfall denne fine utsikten å se på:

Og så hadde jeg gleden av å skrive en rapport, så da fløy tiden og vips så var jeg fremme på Lillehammer. Her skal jeg være en måned nå. Det blir rekord. Har aldri vært her lenger enn 12 dager i strekk. Hehe. Men det blir nok oki. Har så mye å gjøre at tiden kommer til å gå på et blunk. Satser jeg på 🙂

Jeg gleder meg til vår, sol og å kunne gå med skinnjakke igjen. Og joggesko. Det blir stas.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Tilbake til Lillehammer

  1. Å, det blir deilig med vår, ja! Tenk – vinterCecilie gleder seg litt til våren! 😀 Det blir så deilig å gå med lette sko og klær… Man kan se litt finere ut utendørs, da… Mildt sagt! HIhi.

    Håper du får en fiiin måned på Lillehammer! Det skal nok gå bra. Flinke Kristin! Jeg har forresten et forslag til hva du kan gjøre til høsten: Du og jeg kan dra verden rundt! 😀 Juhuuu!

Legg igjen en kommentar

