I dag har jeg…

– malt et studiogulv og fått maling i håret
– gått på skitur i -17 grader så håret mitt frosset til is

– tenkt at Lillehammer egentlig er litt fin

– funnet denne istappen utenfor døren. Jeg føler på meg at Ida og Karl Erik står bak.

– blitt litt fascinert over at snøen jeg tråkket med meg inn i går ikke har smeltet enda

– møtt en mann i finlanshette her

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til I dag har jeg…

  1. Oi – jeg vil påstå at det var en ganske innholdsrik og fascinerende dag! Særlig det med snøen og finlandshettemannen. Oi!

  2. Torill sier:

    Morsomt!

Legg igjen en kommentar

