Tirsdag. Rett og slett.

I går hadde vi eksamen i nyhetsproduksjon, og så var jeg på jobb på Nrk Oppland etterpå. Det går i nyheter her for tiden. Hehe.

Mmmmm… jeg skal begynne å være sunn. Derfor har jeg laget meg laksewrap i dag. Jeg sa jo jeg skulle det Trine 😉

Så har jeg vasket hele huset! Fysøren så flink jeg er. Støvsuget og vasket og tørketstøv. OG vasket klær. Se så fint det ble:

(Litt Jiff reklame. Jeg burde kanskje vannet tullipanene eller noe. Hva betyr det når de henger på hodet?) 

Og så … gotta loooove it… Home and Away.

To ting som irriterer meg:
–  håndball overalt
–  den nye programpresentasjonen til tv2

Og for å ikke virke negativ. To ting jeg liker:
– at det bare er 3 dager til helg og jeg har fri en av dem!
– at det er fin vinter ute

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

5 svar til Tirsdag. Rett og slett.

  1. Torill sier:

    Å det så godt ut med laksewrap! Namnam.

  2. Cecilie M sier:

    Hey, ikke verst! Håper eksamenen gikk greit? Det gjorde den nok! Og så flott du fikk jobbe! Så ut som Kristin på jobb i kjent stil, det bildet med bilen. 😉

    Så deilig med laksewrap – det skal jeg prøve en dag! Nammi!

  3. Trine sier:

    weeeeeeee! ❤

    liker at du liker min mat inspo – matvraket Trine!

  4. kusine oda :) sier:

    hehe, ser også noenganger på home and away 🙂

  5. kusine thea sier:

    home and away er kjempegøy 😉
    ps: håndball er gøy ;-D

Legg igjen en kommentar

