Kveldstur

… i trollskogen. Huuuuhuuuuuu.

Jeg synes jeg var ganske modig som turde å gå alene i den store, mørke skogen. Men tøff som jeg er så var jeg ikke noe redd. I det hele tatt. Kremt.

Yoyo som jeg er så måtte jeg ta bilde av litt grafitti også. Gleder meg til jeg får Photoshop lisensen min på plass, da kan jeg endelig begynne å redigere bildene mine igjen. For eksempel ta vekk den stygge grønnfargen som kamera mitt putter i alle bilder som blir tatt i mørke. Nei, det skal bli stas dere.

Nå er det bare 28 timer til det er fredag!! Og da skal jeg hjem! Tjooho 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

Ett svar til Kveldstur

  1. Huhuhhuuuuuuuuuuuu! Aooowooooooooo! Det er skummelt i skogen!

    Kan tenke meg du gleder deg til PS, ja… Lucky thing!

Legg igjen en kommentar

