Vinteren er her!

IMG_4305

Vi våknet til snø. Eller rettere sagt: JEG våknet, kikket ut av vinduet og ropte: Det snør, det snør!! DA våknet Eirik. Så skiftet vi til vinterdekk.

IMG_4318

IMG_4317

 Årets første snøball! 🙂

IMG_4323

 Snøen kom før de gule bladene rakk å falle av.

IMG_4358

Men vi fyrer i peisen og drikker kakao, så det går fint 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Vinteren er her!

  1. Torill sier:

    Å så vakre bilder! Jeg synes jeg hører deg rope «Det snør! Det snør!» , akkurat som da du var liten jente!

  2. Å, så søte dere er! Og så skriver du på en sånn fin og morsom måte!
    Flinke dere som skiftet til vinterdekk. Selvstendighetene selv, dere to!

  3. tullebull sier:

    Ja, hehe, jeg måtte hoppe opp og ned også for jeg ble så glad. Jeg eeelsker den første snøen!! 🙂

  4. heldige dere som har snø! 😀

Legg igjen en kommentar

