Scuba-duba-diving

sommerhost 049

 

sommerhost 054

Første test av det nye utstyret. Stas. Jeg så en blå sjøstjerne. Flottflott!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

6 svar til Scuba-duba-diving

  1. Å, så morro! 😀 Den drakten så superdeilig ut! Ble du kald? Og så du som ikke fikk vann på mascaraen og alt! Impressing, indeed!

  2. Torill sier:

    For et nydelig bilde! Både fargene og smilet ditt!

  3. tullebull sier:

    Nei, jeg ble faktisk ikke kald i det hele tatt. Utenom bittelitt på fingrene. Veldig god og varm drakt. 14mm er tjukt og fint 🙂

  4. Da ønsker jeg meg slik drakt til bursdagen! 😀 Så kan jeg gå med den OG canada goose jakken. Da vil jeg nok holde meg varm!

  5. Ivar sier:

    14mm??? Sjuuukt, har aldri hørt om så tykk våtdrakt før…. er den ikke klumpete å rar å bevege seg i???
    Påtide å dra med seg eirik, og masse dykker utstyr til bergen å dykke…Eller kansje det er jeg som skal komme til oslo?

  6. Ivar sier:

    jeg skal kjøpe en nyere modell av kameraet ditt i morgen og undervannshus…

Legg igjen en kommentar

