Lillehammer :)

Her er det nye rommet mitt: I love it!! 🙂

IMG_4252

Jeg fikk utrolig nok plass til alle tingene mine. Og så har jeg fremdeles plass til enda mer under sengen. Hvem trenger mer enn 8 kvadrat? Hehe!

IMG_4256

IMG_4265

IMG_4248

Samboer nr1: Ida. Glad i rosa kaniner.

DSC03021

Dette er sentrum. Nothing more, nothing less. Vår herlig frekke gågate. Hehe.

sommerhost 074

Klassen min koooooooser seg med elektroteknikk. Stas.

IMG_4268

Samboer nr2: Charlotte. Baker god brownies.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

6 svar til Lillehammer :)

  1. Å, så fiiiiiine bilder! Så fint rommet ditt ble! Knallflink har du vært! Utnyttet plassen superbra, og gjort det koooslig! 😀

    Jeg gleder meg til å komme på besøk! Er det plass til en 1,72 meter lang søster på det rommet også? Under sengen, kanskje?? *knis*

    Så koslige Charlotte og Ida ser ut! Digger bildet av Ida. Søt!

  2. Torill sier:

    Rommet ser akkurat ut som det er ditt rom 🙂 Det lover bra! Og Lillehammer var jo bare knall!

  3. tullebull sier:

    Jeg har selvfølgelig plass til en søster, selv om hun er 4 cm høyere enn meg! 😉

  4. Den er god! 😀 Gleder meg!

  5. Ivar sier:

    Så fint Lillehammer virker, jeg vil komme på besøk i vinter!
    Glad i deg storesøster!

  6. Ivar sier:

    Spørsmålet blir vel nå bare om det er plass til en bror som er opp til flere cm større en cecilie igjenn….

Legg igjen en kommentar

