Flytting

Nå har jeg akkurat skaffet meg flyttebil til helgen. De første tre selskapene jeg ringte til bare lo av meg og sa at jeg måtte prøve igjen i oktober, og i tillegg kostet det ca 4000 kr for en bil en dag. Så jeg ble skikkelig stresset. Men så ringte jeg til rent-a-wreck, og der var det en søt dame i telefonen som sa at de hadde ledig bil til 495 + kilometer takst. Hurra! 🙂 Så nå er det ordnet. Selv om jeg synes det høres litt for godt ut til å være sant.

Så nå skal jeg begynne å pakke. Har fått tak i to banankasser fra bunnpris og resten skal jeg lempe opp i søppelsekker, så er jeg klar for avreise til lillehammer 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

6 svar til Flytting

  1. Cecilie sier:

    Flinke du! Så spennende, da! Tipper du finner mye rart mens du pakker! Jeg skulle SÅ gjerne vært der og hjulpet deg…

    Bra du fikk tak i bil – puh! Er det en slik stor en? En som Eirik kan kjøre?

    Idag har jeg vært på Ikea og Kremmerhuset og kjøpt dilldall til rommet mitt. Gøy!

  2. Torill sier:

    Så flink du er! Jeg liker ikke flyttebyråer som ler av jenten min, hehe! Bedre med søte damer, selv om de er for gode til å være sanne, for det er de sikkert ikke likevel :p

  3. Cecilie sier:

    Oi, grattis med dykkerutstyr! Kuuult! Og så bra at dere fikk tak i begge to – perfekt!

    Vil du at jeg skal kjøpe blazer til deg? Kaaaan jo hende de har flere igjen, men jeg tipper igrunn det bare er str 40 g oppover… :/ Men jeg kan godt sjekke på H&M om du vil?

    Lykke til med flyttingen!!

    Stooor klem!

  4. Cecilie sier:

    Heeeei! 😀

    Jeg vil se bilde av den fine, nye tv’en din! 😀

  5. Kristine sier:

    Lykke til med flyttingen =)

  6. Torill sier:

    Ja, lykke til!!

Legg igjen en kommentar

