Mamma på besøk :)

IMG_4065

I går så vi Bride Wars. Utroooolig søt film! Jeg eeelsker romantiske komedier. Hehe. Og så elsker jeg New York. Så det var en perfekt film.

cafe

I dag har vi shoppet. Først og fremst var jeg på jakt etter en sid kjole til Torill sitt bryllup, men jeg endte opp med flere ting som vanlig. Hehe. Etter shopingrunden tok vi en kaffe på Bislet. Deeeilig 🙂shopping

vest

Og så fant jeg kjole til bryllupet. Jeg synes egentlig ikke fotside kjoler er noe fint, men jeg måtte jo ha en, så da var den her et greit alternativ. Og så var den på salg så. Hehe. Med litt tilbehør i gull blir den nok søt 🙂

kjoleI kveld skal vi se den filmen her. Enda mer New York. Tjooho!

IMG_4066

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

7 svar til Mamma på besøk :)

  1. Cecilie sier:

    Hey, så mye kult dere har kjøpt! Elsker bildet av Kristin med røde briller. 😀

    Så bra at dere likte filmen! Jeg ble nemlig bedt om å spørre dere om terningkast – for Katrine, Marita og jeg vurderer å se den. Så nå blir det nok BrideWars på oss også!

  2. Mella sier:

    Jeg kjøpte meg faktisk bride wars igår! Gleder meg til å se den. 🙂
    Utrolig fine innkjøp! Kjolen var nydelig. 🙂

  3. Ella sier:

    Kjolen var kjempefin!:D Er ikke noe glad i fotside kjoler jeg heller, men likte den!:D

  4. silje sier:

    ååååååh, den var kjempe fin, ^^

  5. Cecilie sier:

    Haha, fantastisk! Hvordan var det å spise lunch med statsministeren? Hva pratet dere om? For et spennende liv du har, Kristin!!

    Også så flink du er å jobbe! Du må jo bare jobbe alt du kan, mens du kan. Tihi. Stolt av deg!

    Sko, ja… Hm… Nei, jeg vet faktisk ikke om noen i øyeblikket. Uten for høy hæl, ikke sant? Du skal vel gå i dem hele dagen… Jeg syns at Bianco, DNA og Din Sko har de fineste skoene og det beste utvalget. Take a look!

    Jeg skal komme og besøke deg, jeg, så du skal slippe å være ensom! Vi skal nok få det kult i Lillehammer, vi!

    Du, den pelsvesten ser helt super ut!!

  6. LenaZ sier:

    mamman din har samme topp som mamman min;p haha. den «avis-toppen» som jeg kaller den:p

  7. Karoline R. sier:

    Koselige bilder! Og kjempefin kjole!:) Du og mammaen din ligner på hverandre:)

Legg igjen en kommentar

