Porsgrunn i helgen

teaterfestivalen

Porsgrunn Internasjonale Teaterfestival åpnet på fredag med et stort show på torget. Gøy! En fransk akrobatgruppe turnet høyt oppi luften og så var det fiiint fyrverkeri 🙂

hytten1

Lørdag og søndag var vi på hytten sammen med besteforeldrene til Eirik. Var superdeilig vær og Eirik tok årets første bad. Jeg syns det var aaaalt for kaldt, hehe, men jeg har jo badet før i år, så jeg regner det som oki!  😉

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Porsgrunn i helgen

  1. Cecilie sier:

    Å, ser herlig ut på hytten! Ser ut som et nydelig nydelig sted *drømme*

    Også så gøy med teaterfestival!

    Nå er jeg ferdig med grå-malingen, og har kun litt hvitt igjen på lister/tak! :o) Så rommet begynner å se bra ut, altså!

    Gleder meg sykt til du kommer på fredag. Hurra!

  2. Torill sier:

    De akrobatene var jo nesten som å gjenoppleve cruiset! 🙂

Legg igjen en kommentar

