Parklife :)

IMG_3097

Lunsj i parken. Sjuuuukt varmt… flaks at det løp våte hunder rundt i dammen og sprutet på meg og maten min :p hehe!

IMG_3095

Den søte kjæresten min 🙂

IMG_3086

Se så fine blomster jeg har på terassen!!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Parklife :)

  1. Cecilie sier:

    Så flinke dere er til å finne på koselige ting! Ser deilig ut, selvom jeg jo hater når det er for varmt 😛 Mmm.. deilig skive med hundetissebakterievann på! *sikle* hihihi.

  2. Cecilie sier:

    Både blomstene og kjæresten din er veldig fine, forresten!! Gleder meg SÅNN til dere kommer hjem!

Legg igjen en kommentar

