Hurra for 17mai!

IMG_2927

Vi vinket til kongen og spiste is og pølse!

IMG_2945

Og så dro jeg på jobb og lagde 17mai-sendinger.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Hurra for 17mai!

  1. Cecilie sier:

    Fine jentene!

    Jeg har lyst å være med å vinke til kongen en gang… Men du, jeg syns at kongen eller dronningen burde hatt en liten pom som satt på en rød silkepute og var med på vinkingen… Hadde ikke det passet seg veldig godt? 😀

  2. Torill sier:

    Å så fin du var! Jeg liker tanken på bunad på jobb, av en eller annen grunn… kanskje fordi det er så lite jobbete?? En pom på en rød silkepute – synes jeg har sett det før…

  3. Cecilie sier:

    SVAR: Hihi, fordi takstmannen skulle gå gjennom rommene. Og jeg hater å være i veien! 😛

Legg igjen en kommentar

