Gullruten

Jeg ALENE fikk med meg alt dette fra Oslo til Bergen. Hehe. Et liiiiite ellegant syn, men jeg kom meg da frem.

IMG_2863

Jobb:

IMG_2870

Og fest:

IMG_2871

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Gullruten

  1. Cecilie sier:

    Haha, herlig bilde det nederste! Har du fått lov å legge det ut 😛

    Jeg er fortsatt imponert og undrende over hvordan i alle dager du klarte å få med deg all bagasjen. Også du som har svak skulder oG rygg i tillegg. Tøffe, tøffe du! :o)

    Du får forhåpentligvis litt mindre bagasje nå til helgen? Du har ikke plass til BÅDE kamera mitt OG PS2, vel? 😛 Neida, jeg er storfornøyd om du får med den kamera mitt ;o)

    Har forresten du noen Ina-bøker hjemme hos deg?

  2. tullebull sier:

    haha, jeg har absolutt ikke mulighet til å få med både kamera og ps2. Men kamera skal jeg få med meg 😉

  3. Cecilie sier:

    Ja, det var det jeg tenkte meg!! Helt greit, jeg er superglad for at du hjelper meg med kamara, jeg, snilleste søster i verden!

    Tror ikke den kjolen du liker er i så veldig kløstoff, for den har kun 5-10 % ull :o)

Legg igjen en kommentar

