Rentemøte. Gjesp.

dsc02844

I dag har jeg filmet masse… Først ble jeg ringt opp mens jeg sov og måtte komme i full fart på jobb pga en pressekonferanse om noe økonomirapport greier. Boring. Og jeg fikk ikke spist havregrynet mitt i ro og fred sånn som jeg alltid gjør om morgenen. Grr.

Så har jeg vært og filmet på det sjuke, eksklusive kjøpesenteret som åpner i morgen. Der er en veske til 2500 kr kjempebillig, jakkene koster ca 10 000 og de har kjoler til 80 000. Huhei. Sprøtt.

Så har jeg vært hos en økonomiekspert i vg og snakket om rentekutt. SÅ har jeg vært på rentemøte. Litt vel mye økonomi på en dag spørr du meg. Men det var gøy å se på vesker på kjøpesenteret. Hehe. Overfladisk.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

2 svar til Rentemøte. Gjesp.

  1. Torill sier:

    Morsomt!

    Her kombineres virkelig økonomi på høyere nivå og på hverdagsnivå!!

  2. Cecilie sier:

    Oioi, syyyke kjøpesenteret! Det er umoralsk å handle slike steder, spør du meg. Dustekjøpesenter! Men sikkert interessant å kikke, da. Var kjolen til 80 000 FIN? Eller var den faktisk stygg?

    Du kommer til å bli superøkonomiekspert, du. 🙂 Og nåde dem som forstyrrer frokosten vår… Vi to som elsker å sitte i sofaen med maten og kaffen vår og se på koselig programmer på tv ❤

Legg igjen en kommentar