Oki, jeg har vært litt gal.

Men nå har jeg ihvertfall alle tingene jeg trengte, hehe. For å si det sånn: Shoppingen er unnagjort.

Bukser:
bukser

Buksen til høyre er fra Miss Sixty og er suuuper fin. Den har litt sleng og er veldig fin utenpå høye hæler. Og perfekt på jobb for den ser veldig skikkelig ut samtidig som den er strech og er behagelig å jobbe i.

Buksen i midten er en svart linbukse. Utrolig deilig og kul. Egentlig bare et desperat kjøp i luchpausen fordi jeg veltet en hel kaffekopp utover den lyse buksen min, og måtte ha noe rent å ha på meg. Så da ble det den billigste buksen de hadde på hm. Men den er superkul!

Den tredje buksen er fra Gina Tricot. Den er så rocka og kul! Helt inntilsittende. Kan ikke akkurat bruke den på jobb siden den er så hullete, men jeg kan bruke den hvert eneste sekund jeg har fri. Hehe.

Sko: sko

Skoene til vestre: Åååå jeg elsker de! Jeg har aldri hatt så høye hæler før, men jeg klarer veldig fint å gå i de! Jeg skal ha de på meg på Gullruten i helgen.

Skoene i midten: Jeg har ønsket meg romersandaler lenge og så fant jeg endelig noen jeg likte. De var veldig billig på hm, og god å gå i. Perfekt i parken i sommer, eller på byn til kjole.

Skoene til høyre: Helt flate sandaler. Perfekt til stranden. Kul form for flipflops.

Joggesko: joggesko

Jeg ELSKER de hvite joggeskoene. De kjøpte jeg før vi dro til Roma fordi jeg trengte noe godt å gå i, og jeg kommer garantert til å gå med de på jobb i hele sommer. De er så behagelig. Og så er de kul 😉

De svarte skoene er litt finere, og ikke så gode å gå i som de hvite. Men de er helt oki. Billig drit fra Økonomisko. Men det er så greit å ha et hvit og et svart par med sko. Da har man alltid noe man kan ta på seg. Da slipper jeg å bruke hjernen om morgenen. Hehe.

Tskjorter:
tskjorte

Tskjorten til venstre har jeg kjøpt i svart, grått og hvitt. Den er sånn stikket stoff og med belte i livet. Trengte noen fine topper til jobb. Og så har jeg kjøpt tre av tskjorten til høyre også. En i svart, en i grått og en i lilla. De er i bomull og også utrolig greie å ha når hjernen ikke fungerer på morgenen.

Nå skal jeg ikke shoppe mer på lenge.

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til Oki, jeg har vært litt gal.

  1. Rebekka sier:

    Å, du er heldig som har shoppa!! 🙂 ALT var fint! Eg og trenger et par hvite sko, har berre brune og svarte, og då må eg nemlig tenke om morgenen eg… 😉
    Slitan! 😉

  2. Cecilie sier:

    Oi, ja den VAR sykt fin den fra Miss Sixty! Satt som et skudd på deg. Og veldig fin de to andre også, selvom jeg ikke liker å ha på meg bukser som har hull helt gjennom.

    Så bra du endelig tørr å gå med skikkelig høye hæler! Hjalp det litt med overbevisning fra meg? :b De ser kjempetøffe ut de skoene fra H&M også. Sweet!

    Og den hvite strikketoppen ser herlig ut. Du er flink å finne fine, praktiske ting!

    Gleeeeder meg til fredag!

  3. Torill sier:

    Slitan 🙂 … Kanskje jeg kan shoppe i Paris neste uke?? Det eneste jeg har råd til er vel H&M, men de har vel det i Paris også, hehe…

Legg igjen en kommentar

