I dag har jeg vært på russefest på tryvann…

… og filmet. Hehe. Stas. Skal legge ut noen bilder i morgen. Fysøren det er sjukt altså. De har så sykt kule busser og lys og lydanlegg! Helt vilt.

Jeg må mimre litt. Se på vår vakre russebil:

img_6159

S.W.A.T. sto for sexy, wild and tempting. Heeeeerlighet. Hvor fikk vi det fra? Haha. Pinlig.

img_6166

Russedåp. Det var tider det 🙂

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

3 svar til I dag har jeg vært på russefest på tryvann…

  1. Cecilie sier:

    Hihi, herlige dere! Også så fiiiiine gensre! Stod det kun SWAT på bilen – slik at folk kunne oversette selv, – eller hadde dere sexy wild and tempting på også? Crazy kids.

    Åh, kjolen din høres fantastisk ut! Jeg syns du bør kjøpe den 😉

  2. Torill sier:

    Ja, det var tider det!

  3. Cecilie sier:

    Haha, herlig, du er så morsom!

    Kos deg masse med besøk i helgen. Jeg OOOOG vil være på besøk hos deg! Det er så kosekosekoselig!

    Og nei, du er IKKE slaskete, du er KUL! Jeg digger stilen din, jeg, og dessuten har du SÅ mange fine kjoler, atte. Har du kjøpt den du drømte om, forresten?

    Snakket du med Jens idag, da? Helten din?

    Hahahaaa, forresten, du skulle visst hvor jeg har ARBEIDET idag du! Jeg har støvsuget. Så det så! *knis*

Legg igjen en kommentar

