Solen skinner :)

solskinn_liten

Solen skinner og den bleike sjuklingen har tuslet seg en liten tur i parken i stor tro på at litt D-vitamin fra solen skal gjøre meg frisk. For et nydelig vårvær. I love it. Nå har jeg bare lyst å ta på bikini og legge meg ut i solen. Men da blir jeg ihvertfall ikke frisk. Hehe. Resten av dagen skal tilbringes innendørs med skjerf på, og halstabletter. Jeg MÅ jo bli frisk til vi skal til Roma!

Dette innlegget ble publisert i Uncategorized. Bokmerk permalenken.

4 svar til Solen skinner :)

  1. Cecilie sier:

    Åh, nydelig stemning i de bildene der! Nå har solen akkurat tittet fram her i Bergen også. Deilig. Ja, nå må du bli frisk frisk frisk! Når er det dere reiser, igjen? Jeg glemmer det hele tiden *surrehue*

  2. Ivar sier:

    Når er det dere drar til Roma?

  3. tullebull sier:

    Vi drar til roma på søndag. Tjohoooo!

  4. Ivar sier:

    Da må dere kose dere noe grenseløst!

Legg igjen en kommentar

